İçeriğe git


Resim

Dota Illüminati Oyunudur Kanıtlı


  • Konu Kapalı
Bu konuya 42 yanıt gönderildi

#1 ?

?

    Tecrübeli Üye

  • Members
  • 622 İleti

Yazma tarihi: 08 Aralık 2011 - 02:09

Evet beyler internette araştırma yaparken dikkatimi çeken şeyler oldu töbe estağfurullah dinden imandan mahrum töwbe yarabbi insanların oluşturduğu gurubun oyunudur bu dota daha kimse oynamasın en iyisi herkes bıraksın kanıtlarım

http://imgim.com/6742incim3968812.jpg

http://imgim.com/3164incil5512696.jpg

http://imgim.com/asdasdas.jpg

http://imgim.com/9652incij9974066.jpg

http://imgim.com/ayayaya.jpg

http://imgim.com/necro.jpg


http://www.google.co...1t:429,r:12,s:0
oynamayın beyler artık bence herkes bırakmalı sörvırlar kapatılmalı yakışmaz bize bu :(

#2 kaanmert

kaanmert

    Acemi Üye

  • Members
  • 67 İleti

Yazma tarihi: 08 Aralık 2011 - 02:21

Ya Cidden Sen Soyleyince Dikkatimi Cekti YUHHH artık diyorum
Boşuna bu oyun bizi kendisine baglamıyor belli bilinreek yapılan bir iş
Resmen moranlaşıyoruz akşam gel otur oyunun basına sabaha kadar oyna kas kasınca noluyosa
SAnki başka isimiz yok
Ben de bırakıyorum
Alet olmuycam kimsenin kötü emellerine bu kadar salak ve cahil olmamalıyız bencede.

#3 ?

?

    What can i do?

  • Members
  • 4.383 İleti

Yazma tarihi: 08 Aralık 2011 - 02:33

Biraz daha araştırsaydın tp olduğunda çıkan şeklide bulurdun :)

#4 ?

?

    Tecrübeli Üye

  • Members
  • 622 İleti

Yazma tarihi: 08 Aralık 2011 - 02:43

hakliısın crminal onuda koydum of cübbeli ahmet hocayı aradım kesinlikle günah dedi

#5 peykan

peykan
  • Members
  • 9 İleti

Yazma tarihi: 08 Aralık 2011 - 03:19

Spartacus izleyip Nokia telefon kullanıp Winston sigara içip Coca-Cola tüketen bir topluma Dota illüminati oyunudur dersen kimse takmaz .

#6 ?

?
  • Members
  • 7 İleti

Yazma tarihi: 08 Aralık 2011 - 08:49

brader öncelikle bilmen gereken dotadaki isimlerin hepsi mitlerde destanlarda gecen kahramanlar veya habis güçler ondan dolayı isimler neden böyle günahtır düsünmen yersiz olmuş. Ayrıca fantastik bi oyun olduğundan horusun gözü en önemli epic figürlerden biridir bu tarz oyunların hepsinde kullanılır çizerlerin yeni bişey bulacaklarına bilindik birşeyi oraya yerleştirmesi çok doğal Bu arada sırf keeper of light yazdı diyede oyunu bırakacak değilim ama yinede eline sağlık vakit ayırıp uğraşmışsın sonuç olarak

#7 dede-korkut

dede-korkut

    Aktif Üye

  • Members
  • 358 İleti
  • LocationIstanbul (Anadolu Yakası)

Yazma tarihi: 08 Aralık 2011 - 10:03

Bizim arkadaşlarda baya bulmuşlardı da bence DotA mistik bir oyun olduğu için böyle şeyler normal yani sanmıyorum. Tabii şahsi görüşüm bu.

#8 ?

?

    Acemi Üye

  • Members
  • 160 İleti
  • LocationManisa

Yazma tarihi: 08 Aralık 2011 - 12:31

sanki oyuna para veriyoruz benim bildiğim ™ korsan zaten sıkıntı yok

#9 noisia-

noisia-

    Aktif Üye

  • Members
  • 359 İleti

Yazma tarihi: 08 Aralık 2011 - 01:13

ben zaten illuminatiyi destekliyorum

#10 ?

?

    Tecrübeli Üye

  • Members
  • 622 İleti

Yazma tarihi: 08 Aralık 2011 - 01:15

yok abi olcak gibi değil okyanus ötesinden fethullah hocamızdan da haber geldi oda bırakın dedi

#11 herqele

herqele

    Acemi Üye

  • Members
  • 231 İleti
  • LocationBursa

Yazma tarihi: 08 Aralık 2011 - 02:56

yok abi olcak gibi değil okyanus ötesinden fethullah hocamızdan da haber geldi oda bırakın dedi

Senin fethullah hocan cinsel ilişkiyle oruc bozulur diyo onuda yapıyomusun? kimse yanlıs anlamasın dindar bi aileden geliyorum ailede herkez 5 vakit namazındadır tabi iman ve para kimde oldugu belli olmazmış ama bağzı seylere inanmayın adam diyoki keeper of the light yazıyo diye direk lucifer diye hero var onu neden söylemiyosunda keeper of the light? illuminati olmasaydı lucifer in şeytan demek oldugunu bilmiyomuydunuz? sadece 3 seklemi oyun bırakıyosunuz her oyunda var böyle seyler cizgifilmlerde dahi tv bağımlısıda yapmak istiyo diye görüşleri var herkezin o zaman tv de izleme napıcaz biz? adamlar heryerdeyse...

#12 herqele

herqele

    Acemi Üye

  • Members
  • 231 İleti
  • LocationBursa

Yazma tarihi: 08 Aralık 2011 - 02:59

Beyler siz bırakın illuminatiyi 2 sekil gördünüz oyun bırakıyonuz koca kitap var müslümanlıgı düşünün 2-3 resim e kaptırmayın kendinizi

#13 benimadimcafer

benimadimcafer
  • Members
  • 2 İleti

Yazma tarihi: 08 Aralık 2011 - 03:12

çık etkilendim, tüylerim ürperdi adeta

#14 catterpillar

catterpillar

    Acemi Üye

  • Members
  • 113 İleti

Yazma tarihi: 08 Aralık 2011 - 03:44

gem işaretini unutmuşsun kardeş her kulenin ustunde olanı,,ayrıca bugün googlenin işaretine de dikkat edersen ordaki simgleri de görebilirsin

#15 theisaac

theisaac
  • Members
  • 1 İleti

Yazma tarihi: 08 Aralık 2011 - 03:50

Oha ya adam dalgasına yapmış nası ciddiye almışınız :D

#16 ?

?
  • Members
  • 18 İleti

Yazma tarihi: 08 Aralık 2011 - 04:06

Kusra bakmayında bunlar saçmalık
Birincisi modu yapan firma (eskiden firma değildi) oyunu sadece modladı yani dotanın yapımcıları değil bunu yapan Blizzard
İkincisi karakterlere skillere verilen isimler mistik dikkat çeken şeyler olsun diye böyle adlandırılmış, çoğu oyunlaradada böyle oluyor
üçüncüsü bu tarz oyunlarda özellikle hristiyanlığa yakın simgeler isimler görüntüler kullanılıyor bunuda hiç bir firma gizlemiyor zaten
ayrıca WoW a dikkat ederseniz bende arkadaşımın annesinden psikiyatrist annesinden öğrenene kadar bilmiyordum, mesela wow da priest hristiyanlar için kutsal kişi paladin (holy guard, holy warrior) bunlar hep hristiyanların sempatisini kazanmak ayrıca bilinç altına bu karakterleri yerleştirmek için tasarlanmış sadece bilgisayar programcıları tarafından değil psikolok psikiyatrist ekiplerininde çalışmasıyla oluşturuluyor yani bi oyun firması sırf programcılardan oluşmuyor kitleye hitap edebilmesi için böyle psikolojik ekipleride varki buda çok normal ticari bir yapım müşteri çekmek için elinden geleni (hakaret,aşağılama içiermeden) yapması çok normal, yani kendinizi kandırmayın yok illüminati falan diye insanlara böyle fantastik mistik gelen şeyler prim yapıyor çünkü

#17 muckk

muckk
  • Members
  • 27 İleti

Yazma tarihi: 08 Aralık 2011 - 04:46

Sadece dalga olarak adam konu acmıs biton zeki arkadaşta atlamış ciddiye alıp ciddiye alınacak bişe değil sadece eğlence..

#18 thesabler

thesabler
  • Members
  • 44 İleti

Yazma tarihi: 08 Aralık 2011 - 05:21

Bunlar gerçektern sübliminal mesajlardır sonuçta anlık geçen ve bilinçaltına işleyen resimlerdir. dota yıllardır olmasına rağmen sizce neden bu aralar bu kadar yayıldı. muhakkak arkasında bir güç var. ama bunun için oyun bırakılmaz ayrıca biz de arkadaşlarla birçok mesaj bulmustuk tp olurken çıkan işaretler assault kasınca çıkan aura zaten çoğu aurada var böyle şeyler. ama farkında olduğun dürece o kadar etkilenmezsin...

#19 te0man

te0man

    Aktif Üye

  • Members
  • 455 İleti
  • LocationEdirne

Yazma tarihi: 08 Aralık 2011 - 05:38

Aduıashd :D yarıldım la resmen :D adam ayıptır söylemesi daşağına bi konu açmış , nasılda birden atara gelenler , ciddiye bağlayanlar var :D bi alemsiniz vallahi :D

#20 ?

?

    Tecrübeli Üye

  • Members
  • 614 İleti

Yazma tarihi: 08 Aralık 2011 - 06:27

İşsizlik diz boyu harcadığın zamana deymez.




0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı